Підіймач для мотоцикла
Мотопідіймач є спеціальний пристрій, за допомогою якого обслуговується мотоциклетна клітина. Мотопідіймач необхідно купити, оскільки він незамінний при ремонті мотобайка.
Залежно від висоти підйому, вантажопідйомності і розміру підіймача, виділяються наступні мотопідіймачи :
- платформні - найпоширеніші, підходять для будь-яких видів і тяжкості мотобайків, мають кілька затискачів для кріплення передніх коліс;
- гідравлічні підкатні - застосовуються при обслуговуванні туристичних великих мотоциклів, вважаються універсальними, мають регулювальні гвинти, внаслідок яких збільшується стійкість встановлюваного мотоцикла;
- механічні та гідравлічні для кросових мотоциклів - перекітні, підіймають мотоцикл на потрібну для проведення ремонтних робіт висоту, мають фіксатор-запобіжник; надійні та стабільні, особливо зручні при зміні мотоколес;
- підкати для мотоцикла - розрізняють підкати для підведення під передні і задні мотоколес, під маятники і раму моторного відсіку; найбільш економні, часто застосовуються, як допоміжні елементи.
Підставка для мотоцикла
Важливим пристосуванням для проведення повноцінного технічного обслуговування є підставка для мотоцикла. Підставку під мотоцикл купити необхідно для проведення будь-якого роду ремонтних робіт.
За допомогою мотостенда (верстата балансування) можна визначити статичні і динамічні несправності мотоколес. Мото стенд дозволяє з точністю встановити місце розташування пошкодження. Прибравши дисбаланс в мотоколес, можна істотно знизити вібраційне навантаження, що виникає при експлуатації мотоколес.
Практичний досвід підтверджує, на жаль, сумну статистику: більшість сучасних шиномонтажів не виробляє балансування мотоколес. Якщо в шиномонтаж звертається байкер з проханням розв'язувати питання з проколу мотоколеса, то техніки просто ремонтують колесо, обходячись без балансування.
Часто у мотоциклістів є на прикметі спеціалізовані шиномонтажі і станції технічного обслуговування, але там надається тільки послуга статичного балансування. Пробите мотоколес навішується, як правило, на саморобну рамку і два-три рази розгойдується. Після цього майстра дивляться, в якому становищі зупинилося мотоколес. Наступний крок - це навісити важки, скориставшись простим підбором. У цьому полягає все балансування. Подібні дії не зможуть гарантувати високо точне балансування - воно досягається тільки за умови динамічного балансування.
Балансувань, справжні, стенди для колеса мотоцикла досить рідкісні. Питання з динамічним балансуванням, як правило, вирішується за допомогою автомобільного стандартному стенду для спеціального адаптера і балансування коліс і спеціального адаптера, головна якість якого - це підвищена точність балансування.
Балансування мотоколес
Як і будь-якому іншому транспортному засобу, мотоциклу необхідно своєчасно проходити техобслуговування, зокрема, виконувати балансування коліс, яка пов'язана з правильною роботою підвіски мотобайка і терміном її експлуатації, а також з комфортом і безпекою мотоїзди.
Дисбаланс колеса може призвести до наступних негативних наслідків:
- дискомфорту в управлінні «залізним конем»;
- коливання колеса;
- нерівномірного зношування мотошин;
- вібрація керма, збігається з тактом колісного обертання;
- швидкого зносу підшипників.
Балансування мотоколес буває двох основних видів:
- динамічна - це усунення осьового биття колеса;
- статична - це врівноважування маси стосовно центра обертання
.
Підіймач для мотоцикла купити на сайті Мотостиль можна всього за кілька кліків! Продаж і доставляння здійснюється в усі міста України: Київ, Харків, Одеса, Дніпро, Запоріжжя, Миколаїв, Житомир, Чернівці, Рівне, Полтава, Черкаси, Кропивницький, Херсон, Івано-Франківськ, Вінниця.