Як за 15 років змінилися комбінезони Alpinestars?

Як за 15 років змінилися комбінезони Alpinestars?
18 квітня, 2016

Фахівці з іспанської мотокомпанії Motocard, що є титульним спонсором Kawasaki Racing Team з World Superbike, вирішили порівняти дві продукції компанії Alpinestars для мотогонок – комбінезони чемпіона WSBK 2015 року Джонатана Рея і GP Tech чемпіона MotoGP 1999 року Алекса Крив'є. Їх звіт ми трохи доповнили і з задоволенням публікуємо для вас.

Різниця в захисних технологіях – « зараз і тоді »

Як за 15 років змінилися комбінезони Alpinestars?Оцінити в мотогонках і на трек-днях високоефективність захисної екіпіровки вельми складно. Це завжди суб'єктивна думка. Хоча є і очевидні факти, наприклад, чому один гонщик може впасти, проїхатися на « п'ятої точці » 50 метрів, а потім встати і піти, як ні в чому бувало, тоді як іншого гонщика після подібних « кардебалетов » забирають з мототраси на носилках і відвозять в лікарню.

Це реальна історія Лоріс Баз (з Avintia Ducati), який звалився на стартовій прямій Sepang International Circuit і проїхався на спині майже 200 метрів. У чому ж тоді різниця?

В першу чергу, потрібно пам'ятати про те, то всі люди різні і відрізняються між собою. Обсяг м'язового корсета і відмінна фізична підготовка – ось ті два основні чинники, які можуть зіграти першорядну роль в запобіганні травмування. Вони виконують функцію своєрідною « подушки безпеки » навіть якісніше, ніж реальна подушка безпеки. Ось чому при високій спортивній підготовці мотогонщик навіть при незначному падінні, зазвичай, постраждає менше. Йому досить володіти хорошою суглобової захистом (локтьової і колінної) і бути щасливчиком зі « другий шкірою », щоб уникнути опіків від асфальтного ковзання і тертя.

Якісно захищає ключиці і плечовий пояс активна подушка безпеки (спецтехнологія Tech-Air). У всіх інших ситуаціях неминучий перелом або вивих суглоба при жорсткому падінні на плечовий суглоб.

Часто « ламалися » гонщики в минулому? У порівнянні з сьогоднішнім днем – однозначно частіше. В першу чергу, це відбувалося через те, що пілоти звертали мало уваги на витривалість і фізичну підготовку. Вони більше концентрувалися на самому « катанні » на мотобайках. Робіть висновки самостійно.

Використовувані захисні технології – сьогодні і раніше – різко контрастують між собою. Вони дозволяють запобігти маленьке, але неприємне травмування.


Комбінезони від Alpinestars: 2001 рік проти 2015 року

Як за 15 років змінилися комбінезони Alpinestars?

Порівняємо два спецкомбінезона від компанії Alpinestars. Один – за 2001 рік, що належить Алексу Крив'є. Інший – за 2015 рік, який одягав Джонатан Рей. Обидва комбінезона були покриті в італійському місті Асоло, в гоночному підрозділі компанії Alpinestars.

На початку 2000-х років для виробництва трекових комбінезонів найпрогресивнішим матеріалом була визнана кенгуріная шкіра. Цей матеріал відрізняється високою міцністю, волокнистістю, витривалістю, тому ідеально підходить для мотогонок на асфальті. Для пошиття комбінезона Джонатана Рея було взято три різних матеріалу:
•     волова шкіра (нею були захисту подвійним шаром все потенційно небезпечні ділянки);
•     кенгуріная шкіра (складала більшу частину комбінезона);
•    текстильні еластичні вставки (використовувалися для внутрішніх компонентів – щоб полегшити і поліпшити вентиляції).

мікроперфорація шкіри

Головна відмінність натуральної шкіри, яку використовувала компанія Alpinestars в 2015 році, з попередніми роками, полягає в її мікроперфорації. Саме її відомий бренд виробляє все в тому ж італійському місті Асало на особливому обробному верстаті. При чому, компанія робить це самостійно. Шкірна мікроперфорація здійснюється задовго до того, як матеріал відправляється на розкроювання. Площа викрійки на 100 відсотків покрита мікроскопічними отворами.

Подібні роботи на початку 2000-х проводилися вручну. Через це в мотокомбінезоні Алекса Крив'є вентильовані зони грудного відділу і на ногах. Мікроперфорація може істотно полегшити і поліпшити « дихання » мотокомбінезона.


захист вставками

Як за 15 років змінилися комбінезони Alpinestars?

Для мотогонщика першорядна рухливість суглобів. В середині 2000-х років « мода » на текстильні вставки істотно полегшувала життя пілотам. Придивіться уважно до того, як одягнений на фотографіях Алекс Крив'є: чоловік так і не зміг до кінця розпрямити злегка зігнуті руки.

Якщо у Крив'ї текстильні вставки були виключно на стегнах, то в 2015 році компанія Alpinestars для мотокомбінезона Джонатана Рея подбала про текстильні смуги не тільки в області стегон, але і на литках і внутрішньої частини рук. Жорсткуваті, але легкі вставки з текстилю практично не мають вагу і розташовуються зовні мотокомбінезона.

Перевага текстильних вставочек полягає в тому, то вони відрізняються стійкість до стирання, слизькістю, завдяки чому, при перекладках в сідлі забезпечується активний рух. Також вони забезпечують рухливість.

У мотокомбінезонах пілотів Гран-Прі ще 15 років тому практично не застосовувалася жорстка захист. Полімерні вставки робилися на колінних і ліктьових суглобах – і то, тільки внутрішні. На спині і плечах ставилася товста шкіра. І все.

В інтерв'ю Алекс Крив'є не раз скаржився, що використані внутрішні захисні жорсткі щитки викликали при їзді перешкоди. Через це пілот намагався ними не користуватися. Застосовував тільки « черепаху » - спецзахист спину, а ще ліктьовий захист.


У чому змінилося виробництво комбінезонів Alpinestars?

Технологія виготовлення захисних складових за останні п'ятнадцять років мало в чому зазнала змін. Застосовують все ті ж полімери. Колінні слайдери, за цей час, більш слизькими не стали.

У компанії Alpinestars GP Tech 2015 присутні два слайдера, а всередині є жорсткі вставки з композитних матеріалів, тільки вони стали більш легкими і міцними. Зсередини захист як би « перебазувалася » назовні. На це відразу звертаєш увагу. Змінився і стиль пілотування гонщиків MotoGP і World Superbike. Більш низько нахиляють байки, до асфальту пілоти звисають не тільки колінами і ліктями, але і плечима. Гонщики роблять це для збільшення кутової швидкості і додання прискорення в поворотах. Слайдери покривають всі місця, де можна втратити трек – не тільки плечі з ліктями. Можна зробити висновок: основна характеристика мотоїзди в спецкомбінезонах зразка минулого року – це комфортабельність. 


"Аеродинамічний горб"

Як за 15 років змінилися комбінезони Alpinestars?

Навіщо потрібен « аеродинамічний горб »? У мотокомбінезоні Алекса Крив'є зразка 2001 року такої деталі не існувало. Вона з'явилася значно пізніше, як спеціальний вид захисту, в разі невдалого падіння від перелому шиї. Пілотний шолом впирається в жорстку перешкоду на спині, тим самим, не допускаючи перелому шийних хребців пілота. Сьогодні всередині « аеродинамічного горба » можуть розташовуватися на вибір:
•     або телеметричне обладнання;
•     або гідратор.

Після GP Tech наступною моделлю в « лінійці » мотокомбінезонів Alpinestars стала GP Tech-Air. Вона має вбудовану подушку безпеки, а все додаткове обладнання вміло замасковано, якраз під « аеродинамічним горбом ». Завдяки цьому, пілоти при їзді не відчувають ніякого дискомфорту. Цікаво, що в компанії Alpinestars розробляти спецтехнологій Tech-Air почали ще в 2001 році. Першим, на кому відчули дане проектне спецобладнання, став саме Алекс Крив'є.


Гідратор і його перевагиЯк за 15 років змінилися комбінезони Alpinestars?

У гонщиків з World Superbike (все у того ж у Джонатана Рея) була відсутня подушка безпеки. У комбінезоні пілота під « аеродинамічним горбом » розташовувався гідратор. Для жаркого клімату Малайзії і спекотного Таїланду - це особливо зручний і вигідний варіант. Гідратор виконує дві основні функції. По-перше, за вставленою в шолом тонкої трубочці пілотові надходить вода, так що він може вгамовувати спрагу прямо під час гоночної їзди. По-друге, у верхній частині спини гідратор регулює температурний режим, зберігаючи для пілота комфортний температурний режим, там самим, оберігаючи мотогонщика від теплового удару і перегрівання.

Основний висновок, який напрошується з усього вищенаписаного, звучить наступним чином: сучасні серійні комбінезони компанії Alpinestars GP Tech, які можна замовити у « Мотостиль », за своїми основними властивостями і характеристиками перевершують ексклюзивний мотокомбінезон п'ятнадцятирічної давності чемпіона MotoGP 1999 року Алекса Крив'є. Нова модель, як показує практика, до сучасних реалій краще « подготовлена » і адаптована. До слова, завдяки регулярному активної участі компанії Alpinestars у всесвітніх мотогоночних чемпіонатах, це стало можливим на сьогодні.

відгук керівника
Введіть ім'я
Введіть коректний номер телефону
Введіть повідомлення
Задати питання
Введіть ім'я
Введіть коректний номер телефону
Введіть повідомлення
передзвоніть мені
Введіть ім'я
Введіть коректний номер телефону

Кошик покупок

{{product.name}}
{{product.quantity}}
+
Передзамовлення
{{product.price_old}}
{{product.price}}
{{product.total}} грн
Ви заощаджуєте {{product.total_sale}} грн !
Всього на суму: {{total}} грн
Швидкий заказ

Замовлення відправиться відразу в обробку, а всі деталі ви обговоріть з менеджером

або