Співробітники Shoei максимально використали ситуацію з пандемією, випустивши абсолютно новий Shoei RF-1400 у матовому чорному кольорі.
Цей шолом є очікуваним оновленням перевіреної часом моделі RF-1200, який існує з 2013 року під маркуванням NXR. Фактично, Shoei виробляє RF з моменту випуску RF-100 у 1984 році. Їхній девіз - "Кайдзен", що в перекладі з японської означає "поліпшення" або "зміна на краще". "З огляду на технічні деталі того, що потрібно для виробництва першокласного шолома, ми б сказали, що Shoei живе своїм девізом.
За словами представника Shoei, компанія пройшла через "широкий спектр патентованих матеріалів і найсуворіші в галузі методи забезпечення якості для розробки абсолютно нового RF-1400. Найлегша і найкомпактніша модель повнолицьового шолома Shoei, схвалена Snell, RF-1400 вивела прагнення до досконалості на новий рівень.
Цей новий RF-1400 доступний у розмірах від XS до XXL з чотирма розмірами корпусу (XS/S; M; L; XL/XXL), щоб вибір був максимально зручний для клієнтів. Конструкція та оздоблення типові для Shoei. Посадка і профіль такі ж, як у багатьох шоломів RF-1200, RF-1100, GT-Air, Neotec і Neotec II, тому ви можете продовжувати купувати той самий розмір, якщо вже носите шолом Shoei.
Shoei не пропонує шоломи з вуглецевого волокна, і виробник шолома стверджує, що його формула перевершує вуглецеве волокно за вагою, гнучкістю та еластичністю.
Shoei оснастила RF-1400 "повністю знімною, мийною, регульованою і замінюваною 3D Max-Dry Interior System II системою. Компоненти центральної подушки мають тривимірну форму, щоб відповідати контурам голови байкера", - сказав представник Shoei. Shoei продовжує пропонувати варіанти індивідуальної підгонки з подушечками різної товщини - накладними щоками та іншими аксесуарами. Нові контурні накладки на щоки забезпечують комфорт і більш щільну ізоляцію від шуму та вітру.
Shoei високо оцінив різні нові функції RF-1400, у центрі яких - комфорт і зниження шуму. За словами Shoei, його випробування в аеродинамічній трубі проти RF-1200 показали, що нова конструкція корпусу RF-1400 тихіша, при цьому знижується підйомна сила на шість відсотків і опір на чотири відсотки.
Shoei додала "генератори щитових вихорів" - технологічну новинку зі свого готового до перегонів шолома X-14. Це невеликі виступаючі точки на лицьовому щитку біля петель для плавного повітряного потоку.
Shoei переробила опорну пластину лицьового скла і петлі, щоб установчі шпильки Pinlock Evo розташовувалися далі одна від одної, поза полем зору водія. Також поліпшено підборіддя (тепер два широких повітряних канали) і верхні вентиляційні отвори (тепер чотири канали), а нові вентиляційні отвори, як стверджується, забезпечують набагато кращий повітряний потік, як порівняти з RF-1200.
Новий Shoei RF-1400 має фантастичний вигляд і відчувається фантастично і підходить, як і очікувалося, для Shoei.