KTM Duke перетвориться на Husqvarna 401 Vitpilen

Husqvarna, дітище KTM, яке входить спільно з «батьківським» заводом у групу Pierer Industries, вийшла на другий етап реорганізації. До появи на ринку, мабуть, готується мотоцикл-скремблер – нова дорожня модель на базі KTM 390 Duke.

KTM Duke перетвориться на Husqvarna 401 Vitpilen

KTM 390 Duke (з 390-кубовим мотором) був бестселером 2013-2014 років у Європі та Росії. На його основі KTM був побудований невеликий, але надзвичайно швидкий спортивний мотоцикл RC 390, який також отримав безліч позитивних відгуків серед любителів і в засобах масової інформації.

KTM Duke перетвориться на Husqvarna 401 Vitpilen

Вибравши Husqvarna, фахівці групи компаній Штефана Піре в першу чергу обрубали застаріле «італійське» коріння. У лінійці ендурних і кросових мотобайків першого етапу колективної роботи були представлені копії байків KTM, які за рік значно змінилися у своєму R&D Husqvarna.

До речі, відділ створення «Хаскі» посилено працював над розробкою різних прототипів і за часів правління BMW Motorrad. Деякі їх були втілені – наприклад, Nuda. Але більшість, звичайно ж, після проведення виставок стала музейними експонатами.

KTM Duke перетвориться на Husqvarna 401 VitpilenKTM Duke перетвориться на Husqvarna 401 Vitpilen

 

Але 401 модель, показана на виставці EICMA-2014 в Мілані, безумовно, уникне такої долі. Husqvarna 401 Vitpilen Concept (що в перекладі означає «біла стріла») і його більш агресивний позашляховик 401 Svartpilen («чорна стріла») являють собою два мотоцикли, які побудовані з одним силовим агрегатом і на одному шасі. «Біла стріла» – на шосейній гумі, має низьке кермо, більш дорожня посадка; "чорна стріла" - "високий" скремблер на "шашках".

Досвідчений мотобайк спіймали в кадр на випробуваннях, він значно відрізняється від того, який був показаний на виставці і, швидше за все, ґрунтується не на новітній розробці Husqvarna, а на вже існуючому шасі і двигуні KTM 390 Duke.

Duke 390 з 46-сильним одноциліндровим 370-кубовим двигуном ідеально підходить під опис мотоциклів-скремблерів, здатних відчувати себе однаково стійко і на асфальті, і на ґрунтових дорогах (із співвідношенням приблизно 60/40). Надалі будуть внесені зміни щодо підвіски та її зовнішнього вигляду. Очікується подальша (у листопаді 2015 року) поява мотобайка в Мілані, але вже як серійна модель. Там і буде продемонстровано кінцеву версію.

відгук керівника
Введіть ім'я
Введіть коректний номер телефону
Введіть повідомлення
Задати питання
Введіть ім'я
Введіть коректний номер телефону
Введіть повідомлення
передзвоніть мені
Введіть ім'я
Введіть коректний номер телефону

Кошик покупок

{{product.name}}
{{product.quantity}}
+
Передзамовлення
{{product.price_old}}
{{product.price}}
{{product.total}} грн
Ви заощаджуєте {{product.total_sale}} грн !
Всього на суму: {{total}} грн
Швидкий заказ

Замовлення відправиться відразу в обробку, а всі деталі ви обговоріть з менеджером

або