Husqvarna, дітище KTM, яке входить спільно з «батьківським» заводом у групу Pierer Industries, вийшла на другий етап реорганізації. До появи на ринку, мабуть, готується мотоцикл-скремблер – нова дорожня модель на базі KTM 390 Duke.
KTM 390 Duke (з 390-кубовим мотором) був бестселером 2013-2014 років у Європі та Росії. На його основі KTM був побудований невеликий, але надзвичайно швидкий спортивний мотоцикл RC 390, який також отримав безліч позитивних відгуків серед любителів і в засобах масової інформації.
Вибравши Husqvarna, фахівці групи компаній Штефана Піре в першу чергу обрубали застаріле «італійське» коріння. У лінійці ендурних і кросових мотобайків першого етапу колективної роботи були представлені копії байків KTM, які за рік значно змінилися у своєму R&D Husqvarna.
До речі, відділ створення «Хаскі» посилено працював над розробкою різних прототипів і за часів правління BMW Motorrad. Деякі їх були втілені – наприклад, Nuda. Але більшість, звичайно ж, після проведення виставок стала музейними експонатами.
Але 401 модель, показана на виставці EICMA-2014 в Мілані, безумовно, уникне такої долі. Husqvarna 401 Vitpilen Concept (що в перекладі означає «біла стріла») і його більш агресивний позашляховик 401 Svartpilen («чорна стріла») являють собою два мотоцикли, які побудовані з одним силовим агрегатом і на одному шасі. «Біла стріла» – на шосейній гумі, має низьке кермо, більш дорожня посадка; "чорна стріла" - "високий" скремблер на "шашках".
Досвідчений мотобайк спіймали в кадр на випробуваннях, він значно відрізняється від того, який був показаний на виставці і, швидше за все, ґрунтується не на новітній розробці Husqvarna, а на вже існуючому шасі і двигуні KTM 390 Duke.
Duke 390 з 46-сильним одноциліндровим 370-кубовим двигуном ідеально підходить під опис мотоциклів-скремблерів, здатних відчувати себе однаково стійко і на асфальті, і на ґрунтових дорогах (із співвідношенням приблизно 60/40). Надалі будуть внесені зміни щодо підвіски та її зовнішнього вигляду. Очікується подальша (у листопаді 2015 року) поява мотобайка в Мілані, але вже як серійна модель. Там і буде продемонстровано кінцеву версію.