Honda – японський виробник автомобілів та мотоциклів зі світовим ім'ям – на даний момент активно працює над розширенням свого модельного ряду Montesa, одного з найновіших.
В результаті цієї роботи на світовому моторинку незабаром з'явиться незвичайний мотоцикл 2016 року. Байк називається Honda Montesa Cota 300 RR.
Якщо говорити про особливості цього мотобайка, насамперед слід відзначити його надтехнологічне шасі. На вигляд рама у мотоцикла дуже модна і відповідає сучасним стандартам. Honda Montesa Cota 300 RR буде дуже конкурентоспроможним у дуже перспективному сегменті мотоциклетного ринку. Незважаючи на це, даний модельний ряд, як і Montesa Cota 4RT 260, буде випускатися обмеженим тиражем.
Вартість нового залізного коня досягає приголомшливої позначки в десять тисяч доларів США, здатної відлякати багатьох. Замовляти створення цього мотоцикла можна буде вже з кінця цього року.
Ставка у випуску цього модельного ряду виготовляється виключно на американський мотоциклетний ринок. Провідний маркетолог цього виробника повідомляє, що зараз вони проводять успішні випробування Honda Montesa Cota 300 RR. Цей модельний ряд має принести кращому японському бренду нових клієнтів із США.
Поява на світовому моторинку цієї моделі напевно суттєво посилить конкуренцію у змаганнях світового рівня з мототріалу. Мотобайк, оснащений сучасним чотиритактним двигуном, допоможе досвідченим гонщикам показати всю їхню майстерність. Зокрема, спортсмен Коді Вебб вже оцінив його переваги, змагаючись за першість у національному чемпіонаті з тріалу, організованого АМА. Підвищена потужність, покращений крутний момент цього залізного коня та регульовані опції його електроніки допоможуть гонщикам покращити результати за будь-яких погодних умов та на будь-яких треках.
Зупинимося докладніше на технічних характеристиках цього мотоцикла. Honda Montesa Cota 300 RR оснащений чотиритактним мотором із системою рідинного охолодження, в циліндрі чотири клапани; об'ємом двигуна 286 куб. см та діаметром циліндра 80 мм. У мотоцикла електронний тип запалювання (керований цифровий на транзисторах), хід поршня 57,2 мм, показник компресії 10,5 до 1. Основний привід у нього ланцюговий, спереду гальмівна однодискова система з чотирипоршневими супортами, а ззаду однодискова з двопоршневими. Передня шина R21, задня – R18, подача палива "PGM-FI", ємність бензобака 1,89 літра. Колісна база 1320 мм, висота мотоцикла по сідлу 650,2 мм, споряджена байка маса 73,48 кг. Дорожній просвіт 33,52 см.