Чи потрібно ставити на шолом стусан?

Навіть якщо ви незнайомі з назвою pinlock, то, напевно, не раз бачили це пристосування. Мабуть, звертали увагу, що в деяких гонщиків на візорі шолома видно прозорий овал? Це він і є – виріб фірми PINLOCK, що спеціалізується на виробництві візорів та накладок, що запобігають запотіванню.

ЩО ЦЕ ТАКЕ?

Пінлок є прозорою накладкою з антифоговою дією, яка щільно приліплюється до візора зсередини. Виготовляється з особливих видів пластику та силікону. По суті, піночок працює так само, як будь-яке антифогове напилення, тільки йдеться не про тонку плівку, а про накладку, що дає набагато товстіший шар. Така товщина гарантує, що навіть при інтенсивному диханні, візор не запітніє.

Система pinlock чудово показала себе при їзді у холодну, дощову та туманну погоду.

Як встановити шпильок: простий посібник

Вибираючи описану систему «антиконденсат», необхідно звернути увагу на відповідні інструктивні рекомендації, де докладно описано, як встановити шпильку. Адже існуючі виробники пропонують кілька варіантів кріплення додаткового протитуманного скла залежно від базової моделі візора.

У першому випадку слід попередньо просвердлити отвори по краях візора. Після цього за допомогою спеціальних штифтів у комплекті прикріпити антифогову вставку від компанії Pinlock на певне місце всередині візора, забезпечивши належну щільність прилягання поверхні скла.

Друга комплектація - зручніша, оскільки передбачає вже вмонтовані кріпильні ексцентрики безпосередньо на самій конструкції переднього скла мотоциклетного шолома. Така система кріплень є готовими клямками з невеликими прорізами, куди герметично вставляється накладка з протитуманними властивостями.

Важливо пам'ятати, що перед тим як наклеїти шпильок, слід знімати з нього підкладку у вигляді захисного шару плівки, яка має властивість суттєво спотворювати візуалізацію під час мотопрогулянки.

ЧИМ ХОРОШ PINLOCK

Хоча ім'я торгової марки PINLOCK стало назвою гаджета, це не означає, що інші фірми не намагалися випускати аналогічні товари.

Наприклад, на ринку є антифогова накладка Fog-City Proshield. Але вона, на відміну від pinlock, клеїться на внутрішню поверхню візора, що відчутно погіршує візуальні якості лінз. Та й зняти таку накладку можна лише разом із візором. А шпильок можна скільки завгодно знімати, промивати або замінювати і ставити назад.

Одне погано – для кріплення доводиться свердлити візор. Отже, якщо ви скористалися пілонком і вирішили відмовитися - доведеться міняти продірявлений візор на новий.

ЗРУЧНІСТЬ В ЕКСПЛУАТАЦІЇ

Як вже згадувалося, шпильку можна зняти і промити, а заразом і візор під ним. Для промивання краще користуватися м'яким мильним розчином та проводити процедуру максимально дбайливо. Матеріал пінлока набагато менш жорсткий, ніж пластик візора, і його легше подряпати. В цілому, доглядати за шоломом з пінлоком ви будете так само, як і звичайний візор.

А ТЕПЕР - ЛОЖКА ДІГТЯ

За всіх своїх переваг, пинлок страждає поруч серйозних недоліків.

  • Два шари матеріалу, ще й з різними характеристиками щільності та складу, створюють ефект подвійного заломлення світла. А це, звичайно, дає деяке спотворення картинки. Ви можете це візуально і не помітити, але в довгих поїздках очі втомляться. Неприємний ефект особливо відчутний, якщо штуршок прилягає до поверхні візора не так ідеально, як слід.

  • Сильний психологічний дискомфорт створює контур пінлока перед очима. Комусь ця рамка перед очима зовсім не заважає, а когось може сильно відволікати та дратувати. Особливо не рекомендується такий візор гонщикам. Спортивна посадка на мотоциклі передбачає сильний нахил уперед, і пілот дивиться на дорогу через верхню область візора. І рамка виявляється у середині поля зору. На щастя, на ринок вже виходять моделі з пінолоком, що покриває всю поверхню візора, так що ця проблема вирішується.

    Пінлок легко ушкоджується, а подряпини на візорі можуть створювати серйозні проблеми – наприклад, відблиски фар у нічний час. У шоломах-модулярах, при яскравому сонячному світлі, стусан може спрацьовувати як дзеркальна поверхня.

РОБИМО ВИСНОВКИ

Купівля пінлока на шолом – неабияке фінансове вкладення, яке ще й вимагатиме свердління дірок у візорі. Воно того варте? Однозначної відповіді наразі немає.

Як антифоговий засіб pinlock працює чудово у будь-якій погоді.

Вистачає цього девайса максимум на один-два сезони, як і будь-якого звичайного антифогу. Звичайно, його можна знімати та мити, але сам по собі він таки недовговічний.

Головна проблема – надмірно делікатна поверхня, яка легко ушкоджується. Виробники шоломів довго вимагали максимальної твердості лінз, щоб уберегти їх від подряпин. А піночок, виготовлений з м'якшого матеріалу, знову повертає нас на початок гри.

Рамка перед очима, що погіршує огляд, теж не додає оптимізму, хоча, як згадувалося, цю проблему буде вирішено найближчим часом.

Любителям квадроциклів та снігоходів шпильок можна впевнено рекомендувати вже зараз – у цих видах спорту його гідності незаперечні.

Для решти застосування пінлока – скоріше питання особистих переваг. Слід зазначити, що pinlock постійно допрацьовується та вдосконалюється. Можливо, вже дуже скоро ця система позбавиться всіх недоліків і завоює любов широких мас мотолюбителів.

відгук керівника
Введіть ім'я
Введіть коректний номер телефону
Введіть повідомлення
Задати питання
Введіть ім'я
Введіть коректний номер телефону
Введіть повідомлення
передзвоніть мені
Введіть ім'я
Введіть коректний номер телефону

Кошик покупок

{{product.name}}
{{product.quantity}}
+
Передзамовлення
{{product.price_old}}
{{product.price}}
{{product.total}} грн
Ви заощаджуєте {{product.total_sale}} грн !
Всього на суму: {{total}} грн
Швидкий заказ

Замовлення відправиться відразу в обробку, а всі деталі ви обговоріть з менеджером

або