Нинішнього року серія мотобайків GSX-R святкує тридцятирічний ювілей. Легендарне сімейство GSX-R було засноване в 1985 році, точкою відліку став випуск компанією Suzuki революційного для того часу мотоцикла GSX-R750 – першого у світі спортивного байка, оснащеного освітлювальними приладами. Таким чином японська фірма провела перетворення та вдосконалення класу спортивних мотобайків та адаптувала їх для цивільного використання.
Перша модель – GSX-R750 – відрізнялася гранично малою вагою (179 кг). Об'єм двигуна мотоцикла складав 750 кубічних сантиметрів, а потужність 100 кінських сил. Цей мотоцикл одразу став лідером під час тривалих (тривалістю більше 24 годин) гонок. У 1986 році на моторинці з'явився GSX-R1100, в ньому вперше була вилка перевернутого типу. Надалі (1988, 1989 року) фахівцями Suzuki було проведено модернізацію спортивних байків, збільшено потужність їх двигунів та вдосконалено дизайн, підвищено його функціональність.
У 1992 році, для відповідності спортивним стандартам, третє покоління моделей GSX-R було оснащене новою системою охолодження двигунів та жорсткішими рамами та маятниками.
Починаючи з 1996 року, удосконалений GSX-R750 виробляється з міцною дуплексною алюмінієвою рамою. Крім цього, у мотоцикла з'являється інерційний наддув SRAD (Suzuki Ram Air Direct), його до сьогодні використовують у спортивних байках Suzuki. За рахунок продуманих конструкторських рішень удосконалений GSX-R750 вийшов у головні призери світових чемпіонатів у гонках на витривалість. Трохи раніше (1997 рік) на моторинці з нагоди нових гонок з'явилася модель GSX-R600, у якої були відмінні технічні та аеродинамічні характеристики.
2000 року у мотоциклів цього сімейства з'явилися нові переваги: полегшена рама, подовжений маятник і двигун з інжектором. А в 2001 році відбулася презентація GSX-R1000, який відрізнявся посиленою рамою та потужним мотором. У 2005 році GSX-R1000 був оснащений ще потужнішим двигуном (об'єм 999 кубічних сантиметрів), а обважування мотоцикла було з покращеним аеродинамічним коефіцієнтом.
Спортивні мотоцикли й надалі удосконалювалися. У 2011 році побачили світ моделі нинішнього покоління GSX-R750 та GSX-R600, серед відмітних ознак яких можна назвати покращене шасі, знижену вагу та підвищену ефективність. Сучасна модель спортбайку GSX-R1000 випускається, починаючи з 2012 року.
Компанія продовжує їх активний розвиток: на початку нинішнього року було зроблено оголошення про повернення MotoGP до престижної гоночної серії. Команда Suzuki ECSTAR виступає на новому спортивному мотоциклі GSX-RR (сімейство GSX-R, чотирициліндровий двигун, об'єм 1000 кубічних сантиметрів, потужність 230 кінських сил, гранична швидкість понад 330 кілометрів на годину).