Ви стали власником мотоцикла - що далі? Якщо водій машини може одразу їздити, то райдеру варто вибрати мотоекіпірування. Розсікати у футболці та шортах на швидкості - погана витівка.
⠀У «новачка» виникають питання – що купити насамперед? Який набір екіпу мінімальний? Сьогодні поділимося загальними рекомендаціями.
⠀Для початку варто зрозуміти - де і як плануєте їздити? Міські дороги або бездоріжжя, короткі або довгі дистанції, тип байка - від цілей залежатиме тип відповідного захисту. Головне завдання екіпірування – безпека під час падіння. Міські дороги відносно рівні і після удару мотоцикліст ковзатиме, відповідно захист має витримати тертя.
На кросових трасах важливо захиститися від падінь з більшої висоти та перешкод. Мета екіпірування різна і купувати потужні мотоботи для їзди містом безглуздо.
У будь-якому випадку, важливо убезпечити кожну ділянку тіла від можливого удару. Тому основний комплект – це шолом, мотокуртка, боти, рукавички та штани. Але тут є нюанси.
✔️Шолом - частіше вибирають інтеграл або модуляр, з високим ступенем захисту. Останній із тими самими властивостями, але нижня частина піднімається зручності. Відкриті шоломи підійдуть для повільної їзди, для чого потрібні кросові - зрозуміло з назви.
✔️Мотоштани - деякі купують тільки їх, а комусь комфортніше придбати мотошорти та захист колін під звичайні джинси.
✔️Так само з мотокурткою - можна вибрати готову із захистом плечей та ліктів, додатково вставити захист спини. А можна купити черепаху, з «повним» набором або купуючи налокітники.
✔️Мотоперчатки важливі від падінь, бруду та каменів, що вилітають. Мінімальне пошкодження та вести мотоцикл буде складно. Зношуються швидко та краще купувати кілька – на різні сезони.
✔️Не нехтуйте захистом ніг і ретельно вибирайте мотоботи виходячи з цілей. Міські з мінімальним рівнем захисту для спокійних поїздок. Турингові - оптимальні за співвідношенням захисту та комфорту.
Інше за перевагами - для когось важливі термобілизна та дощовик, а хтось спокійно їздить без них.