Для чого купувати вітрове скло на мотоцикл?

Вітрове скло на мотоцикл - це незамінна приналежність туристичних і спортивних моделей байка. Воно значно підвищує комфортність при їзді вже на середній швидкості.
Вітровики, так на сленгу мотоциклістів найчастіше називають вітрове скло, мають безліч переваг, а саме:
- захищають байкера від пронизливих поривів вітру;
- покращують аеродинаміку;
- значно зменшують витрату палива;
- надають додаткову індивідуальність мотоциклу, виконуючи декоративно-естетичну функцію.
Без вітрового скла мотомандрівник не обійдеться дощової та холодної осені, сніжною зимою. Тривалий час перебувати за кермом без такого пристосування непередбачливо і небезпечно, тим більше, що на моторинку представлений широкий асортимент даної продукції. Для кожного типу байка існують сотні відповідних варіантів.
Коли потрібно вітрове скло для мотобайка?
В першу чергу, має сенс купити вітрове скло на мотоцикл, якщо у вас круизер, дорожник або нейкед. На цих моделях на заміських швидкостях зустрічний потік вітру доставляє досить відчутний дискомфорт.

Для класичного дорожника і чопера з круглою фарою підійде універсальні вітровики, що комплектуються кріпленнями. Завдяки їм, вітрове скло без особливих зусиль легко можна встановити на байк.
Для мотоциклів зі складнішою формою передньої частини й фари рішення зводиться до переваги з декількох варіантів скла та окремої системи кріплення, розрахованої на конкретний тип байка і на відповідні скла.
Види вітрових скел
Вітрове скло на мотоцикл можна купити різного кольору. Розрізняються:
- райдужні;
- «хамелеони» - зустрічаються рідко;
- дзеркальні «Ірідіум» - дзеркально-зелені, дзеркально-помаранчеві, дзеркально-хромовані, дзеркально-сині, дзеркально-червоні, дзеркально-жовте;
- «димки» - сильно і слабо тоновані вітровики.
За «фізичним» формам вітрове скло для мотоциклів підрозділяються:
- на SR (Screen Racing) або стандартні - таке скло більш розширено вгорі, аналог «заводського» вітровика;
- на Double Bubble або «подвійний міхур»- відрізняється великою аеродинамікою, зустрічний вітер "проходить"вище байка або на рівні з верхньою точкою мотошолома; відмінний варіант для спортивних моделей мотоциклів, часто використовується мотоперегонниками в мотогонках Moto GP;
- на спортивні спойлери - закінчення скла зроблено з виступом-підйомом, утворюючи спойлер, підійде для їзди в міських умовах і по трасі на коротких «прихватах»;
- на «щиток» - розміром у 20-30 сантиметрів, зазвичай закриває тільки прилади, зустрічний потік вітру відбиває вгору; підходить для шляховиків;
- на спортивно-туристичні та туристичні - більш обтічної й подовженої форми, верхня точка скла піднята, як у спойлерів, найкраще захищають від бруду, вологості й поривів вітру; підходять для спортивно-туристичних моделей мотоциклів;
- на спортивно-туристичні з регульованим спойлером - скло трохи коротше спортивно-туристичного вітровики, у верхній точці встановлений спойлер, який можна регулювати, нахиляти й підіймати.

Як правильно вибирати вітрове скло для мотоцикла?
Головний критерій при виборі вітрового скла на скутер або мотоцикл - це те, що вітровик не повинен спотворювати реальний огляд. В іншому випадку, скло буде відвертати увагу байкера.
При виборі якісного скла, потрібно звернути увагу на матеріал, з якого воно зроблене. Не варто купувати вітрове скло з оргскла або крихкого пластика - воно буде нефункціональним і ненадійним. Вітровик повинен «тримати удар». Він повинен бути із захистом від подряпин і все одно залишатися еластичним.
Якісні вітровики мають мінімальну товщину в три-чотири міліметри, потовщення в області кріплення. Якщо байкер потрапляє в аварію або втрачає управління, вітровик не повинен травмувати водія.
Купити вітрове скло на мотоцикл в Україні можна на сайті Інтернет-магазина Мотостайл всього за один клік мишки.