Покажчики повороту для мотоцикла
Система дорожніх сигналів мототехніки трохи відмінна від системи автомобільних сигналів, більш звичних для більшості людей. Наприклад, через менший, у порівнянні з автомобілем, розміру корпусу мотоцикла на нього необхідно встановлювати спеціальні елементи, які сигналізують про зміну напрямку руху.
Навіщо потрібні мото поворотники
Мото поворотники шляхом включення і виключення повідомляють водіям транспортних засобів, які пересуваються по дорозі, про майбутні маневри мотоцикла. Наявність таких пристроїв для вказівки поворотів і необхідність їх включення - незаперечна вимога для мотоциклістів. При включених пристроях неодноразово вдавалося запобігти дорожньо-транспортні пригоди, і навпаки, невиконання цього правила часто призводить до фатальних наслідків або, як мінімум приносить значні неприємності порушнику цієї вимоги.
Поворотники на мотоцикл повинні бути включені й в тому випадку, якщо в поле зору мотоцикліста є інші водії транспортних засобів і пішоходи, і тоді, коли вони відсутні в поле його зору, в процесі виконання всіх маневрів, які докладно описані в правилах дорожнього руху. Це міра безпеки як для людей, що оточує мотоцикліста, і для нього самого. Звичка включення покажчика повороту повинна стати для байкерів фактично рефлексом, нехтувати цим дією не можна. Необхідно регулярно стежити за справністю поворотника і також своєчасно здійснювати заміну деталей поворотного пристрою, які вийшли з ладу.
Для різних моделей мотоциклів від різних виробників використовуються різні поворотники. Але всі вони найчастіше оснащені як класичними лампами розжарювання, так і світлодіодами, які покращують відбивні здатності в темний час доби.
Установка покажчиків повороту для мотоцикла
Установка покажчиків повороту - процес нескладний. Єдине, що потрібно враховувати, - це їх розташування (розрізняють передні ліві / задні праві та передні праві / задні ліві способи кріплення). В окрему групу виділяються універсальні поворотники, їх можна закріпити на будь-яку частину байка. Причому ціна таких моделей набагато нижче в порівнянні з різнобічними поворотниками.
На мотоциклі має бути два лівих і два правих ліхтарі покажчиків спереду і ззаду. У тих випадках, коли їх світло видно відразу і спереду, і ззаду, то можна поєднувати два покажчики в одному корпусі.
Існують відмінності в відстані між крайніми внутрішніми точками розсіювачів ліхтарів: для поодиноких мотоциклів ця цифра не повинна бути менше ніж 150 мм, а для мотоциклів з коляскою - 600 мм.
Відстань між покажчиками, які розташовані на кермі, має становити мінімум 500 мм. Задні й передні поворотники на поодиноких мотоциклах повинні розміщуватися на однаковій відстані від осі симетрії, в одній площині, їх висота повинна бути ідентична.
Висота передніх поворотников від землі - не більше 1300 мм і не менше 400 мм, а задніх покажчиків - не більш 1000 мм і не менше 400 мм. Покажчики на бічних причепах повинні бути розташовані на висоті 400-800 мм.
В разі, якщо мотоцикл з коляскою іноді використовується в якості поодинокого, його слід обладнати необхідними приладами й з правого боку, передбачаючи при цьому можливість підключення причепа на їх місці.
Вибір покажчика повороту для мотоцикла і скутера
При виборі покажчика повороту на мотоцикл, потрібно враховувати модель байка, потужність, матеріал виготовлення, діаметр поворотника і наявність змінних об'єктивів.
Провідні виробники - BIKE MASTER (США), SHAD (Іспанія), DRAG (Болгарія), PUIG (США).
Купити поворотники на мотоцикл можна на сайті Мотостиль всього за кілька кліків! Продаж і доставляння здійснюються в усі міста України: Київ, Харків, Дніпро, Одеса, Сімферополь, Донецьк, Запоріжжя, Миколаїв, Житомир, Чернівці, Луганськ, Рівне, Полтава, Черкаси, Донецьк, Кропивницький, Херсон, Івано-Франківськ, Вінниця, Львів, Луцьк.