Мотошолом Shoei GT-Air3
Елегантний аеродинамічний силует Shoei GT-Air 3 поєднує в собі передові технології, безшумність, суртифікацію ECE 22/06 і виняткові характеристики вентиляції. безпеки, який нещодавно замінив стандарт 22-05). А завдяки інтегрованій системі Shoei Comlink ви завжди будете на зв'язку!
Новий стандарт пред'являє набагато вищі вимоги до стійкості корпусу шолома до розтріскування та його здатності поглинати енергію удару. Новий стандарт включає безліч інших нових випробувань, найбільш важливим з яких, ймовірно, є здатність шолома витримувати удари під кутом.
Завжди можна змінити внутрішню частину GT-Air 3 за індивідуальним замовленням.
Сучасний, досить агресивний дизайн з тонким, але все ж таки виразним заднім спойлером, імовірно для додаткової стійкості на швидкості. Шолом оснащений сонцезахисним козирком, що розкривається, який, у світі Shoei відрізняє спортивно-туристичний шолом від повноцінного спортивного шолома. Можливість змінювати підкладки та накладки на щоках для досягнення індивідуальної посадки дозволяє стверджувати, що GT-Air 3 є найкращим спортивно-туристичним шоломом на ринку.
У шолом внесено зміни, які вплинуть на шум. Перший – більш округлий, менш загострений профіль підборіддя, що створює менше турбулентності. Другий — довші подушечки для щік, які простягаються далі до задньої частини шолома, щоб запобігти попаданню повітря в шолом у задній частині шиї. Змінився надбрівний отвір. Воно розташоване трохи далі вперед, що збільшує потік повітря у шолом.
Основний козирок відрізняється товстішим ребром, що проходить вздовж його нижнього краю. Це допоможе запобігти скручування та перекісу козирка, що в кінцевому підсумку може призвести до шуму та попадання води.
Ще одна важлива зміна: більш тонкий ремінець на шию і застібку з мікрохраповим механізмом меншого розміру. Саме за рахунок вплетення сталевих ниток у ремінець для збільшення його міцності Shoei змогла відповідати стандарту міцності на розрив із більш тонким ремінцем. І те, й інше зіграє свою роль у тому, щоб зробити шолом зручнішим для їзди.
Сонцезахисний козирок відповідає стандарту EN 1830 для сонцезахисних окулярів. Зручна підкладка надійно утримує шолом на місці та відводить піт від шкіри. Протизапітнівальна вставка Pinlock 120. І, звичайно ж, напівінтегрований зв'язок. Ідеально розміщений у дизайні корпусу, ідеальна аеродинаміка. Поліпшена система утримання.
Технологічні особливості:
- Козирок CNS-1C, прозорий і стійкий до подряпин.
- Високоякісна лінза Pinlock® із центральним замком для зручності використання. Увімкнено.
- Збільшений сонцезахисний козирок QSV-2, захист від запотівання та подряпин, 99% УФ-фільтрація: ширше поле зору, менше відволікаючих відблисків.
Комфорт:
- 3D центральна прокладка.
- Подушки різної товщини (31, 35, 39, 43 мм).
- Підготовлено для окулярів.
- Амбушюри Навушники для зниження заважають частот всередині шолома.
- Підготовлений для встановлення системи зв'язку Bluetooth Shoei Comlink Sena SRL-3 (придбано додатково).
- Внутрішня частина: знімна і миється, поєднання пінополіуретану та високоефективної тканини для м'якості та підтримки.
- У комплект входять ремінь підборіддя і захист для носа.
Вентиляція:
- Модернізована вентиляція для ще більшої продуктивності та комфорту слуху.
- Високопродуктивна система вентиляції з декількома дефлекторами і витяжками:
- Вентиляційні отвори, що закриваються на лобі і підборідді
- 2 задніх повітрозабірника
- Внутрішня система фільтрів для комах.
Аеродинаміка:
- Вбудований спойлер.
- Аеродинаміка розвивалася в аеродинамічній трубі.
- DDS (пристрій безпеки) для будь-яких умов. Технологічна точність, чудова продуктивність.
Характеристики:
- Оболонка з волокна AIM: суміш органічних та мультикомпозитних волокон для покращення поглинання та оптимальної жорсткості.
- Зовнішня оболонка трьох розмірів (XS-M/L/XL-XXL) для ідеальної посадки та компактної форми.
- Внутрішня оболонка з композитного пінополістиролу різної щільності.
- Застібка ременя: Мікрометрична система зі сталевим механізмом.
- Система безпеки EQRS (система аварійного вилучення подушки для екстрених служб у разі аварії).
- Схвалення: ECE 22.06.
- Вага приблизно: 1650 г+/-50 г.
Виробництво Японія