Підбираємо екіпірування для мотокросу

Підбираємо екіпірування для мотокросуЗмагання з мотокросу – захоплююче видовище. Ефектні стрибки, запаморочливі падіння, круті мотоцикли, фонтани пилу та бруду з-під коліс... А як шикарно виглядають спортсмени у стильних екіпіровках! Зрозуміло, костюм гонщика створений насамперед не для краси, а для захисту та безпеки. Але ж і гарно! Недарма на спорт працює величезна індустрія з лабораторіями новітніх технологій та просунутими дизайн-бюро.

Хороша новина – ця промисловість працює як на вищі ліги спортсменів, але й широкі маси мотолюбителів. Зручне, красиве та надійне спортивне обмундирування проводиться для всіх категорій спортсменів та райдерів. Враховуючи, що без належного екіпірування в принципі не можна сідати за кермо, кожен власник мотоцикла може придбати комплект, що підходить під особисті можливості, уподобання, вимоги безпеки та фінансові можливості.

Розглянемо, чим у принципі екіпірування для кросу відрізняється від захисту в інших видах мотоспорту. Визначальним чинником і те, від чого, власне, вона має захищати. У швидкісних гонках по шосе при падінні основною небезпекою для гонщика буде ковзання асфальтом на великій швидкості. При цьому сила удару об поверхню буде не такою великою, як горизонтальна швидкість. Тому тут захист працює в основному на запобігання травмам та опікам при ковзаючих ударах.

У мотокросі все навпаки – швидкість їзди нижча, але траса нерівна. Тут саме основна проблема – падіння з достатньої висоти та сильні удари об поверхню. Захист повинен убезпечувати від переломів, вивихів, розривів, роздроблень тощо.

Найважливішим фактором у розробці екіпірування для мотокросу є і те, що костюм не повинен сковувати рухи. Управління мотоциклом у мотокросі вимагає філігранної роботи всього тіла, і ніщо не повинно цьому заважати.

Вибирати спорядження для мотокросу потрібно грамотно, можливо, знадобиться допомога консультантів. Потрібно бути готовим витратити чималу суму. Придбати екіпірування для мотокросу можна і у спортивному магазині, і через інтернет. Останній варіант стає в наш час дедалі популярнішим, оскільки дозволяє суттєво заощадити.

Що входить до базового комплекту для мотокросу

  • Шолом

    фото кросового шолома

    Монолітна форма капсули забезпечує гарний захист при сильних ударах. Характерна риса кросового шолома – видатна вперед підборіддя. Така конструкція ефективно захищає обличчя від травм, беручи на себе удар.

    Крім того, така форма дозволяє розмістити посилену систему вентиляції. Мотокрос вимагає від гонщика великої фізичної активності, а для напруженої роботи м'язів потрібне хороше постачання організму киснем. Щоб спортсмен не задихнувся, у шоломі для мотокросу є великий повітрозабірник із фільтром.

    Ще одна відмінність шолома для мотокросу – піддашок. Він захищає від каменів, бруду, піску тощо, що летять з-під коліс.

  • Окуляри

    Підбираємо екіпірування для мотокросуПідбираємо екіпірування для мотокросуПідбираємо екіпірування для мотокросу

    Особова частина (візор) на шоломах для мотокросу відсутня – це їхня принципова відмінність від повністю закритих шоломів-інтегралів для шосейних гонок. Тому кросовий шолом використовується лише у парі зі спеціальними окулярами.

    Окуляри повинні точно прилягати до шолома, буквально утворюючи з ним одне ціле. Тому при покупці потрібно приміряти їх разом із шоломом або точно знати, яка саме модель якої фірми вам потрібна.

    Окуляри повинні мати подвійне скло, обов'язкову вентиляцію та захист від запотівання. Зверніть увагу – вентиляційні отвори повинні мати спеціальні заглушки, інакше вони швидко заб'ються брудом.

  • Захист шиї

    Під час проходження кросової траси, спортсмену часто доводиться здійснювати стрибки на мотоциклі, використовуючи нерівності ґрунту, як трамплін. Така техніка їзди загрожує травмами шиї, тому в мотокросі захист комірної зони – ndash; важлива деталь екіпіровки.

    Захистна конструкція для шиї буває жорстка та м'яка. Жорстка краще забезпечує безпеку, хоч і сильно сковує рухи. Це, звичайно, незручно для гонщика, але доводиться терпіти і пристосовуватися. Врешті-решт, травмована шия – незручність набагато більша. М'які конструкції захисту шиї дещо комфортніші, але й захищають від пошкоджень менше. Який варіант віддати перевагу – залежить від рівня майстерності гонщика, його технічності та швидкостей їзди.

  • Захист тіла

    Підбираємо екіпірування для мотокросу

    Існує два типи захисту тіла – універсальна та класична. Класика – це окремо надівається нагрудник та інші елементи, так звана «черепаха». Універсальний захист є чимось подібним до куртки з вшитими прямо в неї захисними пластинами. У кожного з цих видів екіпірування свої плюси та мінуси. Який з них віддати перевагу – справа смаку та можливостей.

    Універсальний «панцир» хороший тим, що щільно облягає тіло, всі захисні щитки та пластини знаходяться на своїх місцях, це дає більше гарантій, що при падінні ніщо не зрушиться нікуди. Панцирь краще уберігає від травм спини, але гірше, захищає груди та плечі.

    Класична черепаха дає більшу свободу руху, ефективно оберігає від травм плечовий пояс та лікті. Вибираючи черепаху, варто віддати перевагу моделям з широкою грудною пластиною – ndash; тоді область серця буде краще захищена від удару.

    Який би вид екіпірування ви не вибрали – вона має точно підходити за розміром. Якісні, що відповідають усім вимогам безпеки, «панцирі» та «черепахи» завжди мають систему регулювання. Не варто нехтувати цим – підігнавши екіпірування точно до тіла, ви суттєво збільшите його захисні властивості.

  • Налокітники

    Мають щільно сидіти на ліктях, не зміщуватися і не сповзати. Найкраще зарекомендували себе моделі, в яких кріплення розташовані в двох точках – вище та нижче суглоба.

  • Наколінники

    Підбираємо екіпірування для мотокросу

    При ударі значно знижують ризик серйозних травм колін.

    За конструкцією мотонаколінники бувають безшарнірні, одношарнірні та двошарнірні. Останні – найкомпактніші та зручніші. Їхня будова повторює будову колінного суглоба, що надає їм максимальну функціональність. Коштують такі наколінники дорожче, ніж інші моделі. Однак, якщо фінанси дозволяють, краще зробити вибір на їхню користь задля збереження здоров'я своїх ніг.

    При виборі наколінників звертайте увагу на якість внутрішньої амортизуючої прокладки.

    Важливий момент – правильний наколінник повинен кріпитися у двох місцях: на гомілки та на стегні. Якщо таке кріплення відсутнє, це екіпірування майже марне – при падінні щитки можуть з'їхати або повернутися і ніяк не виконають своїх функцій.

  • Мотоботи

    Підбираємо екіпірування для мотокросуПідбираємо екіпірування для мотокросу

    Під час гонок з бездоріжжя ноги спортсмена наражаються на численні небезпеки – відпрацювання поворотів, удари об землю, каміння, падіння і т.д., що летять з-під коліс. Тому черевики для мотокросу повинні бути справжньою бронею для ніг. жорсткою, міцною та із захисними прокладками, що гасять удари.

    Для виготовлення кросових мотоботів використовують найміцніші з можливих матеріалів – товсту шкіру, високотехнологічний пластик. Але це ще не все – у хороших мотоботах є металеві каркаси та накладки на п'яту та шкарпетку. Доповнюють картину металеві окантовки на мисках та пластикові щитки для захисту від ударів.

    Крім захисту від травм, мотоботи повинні бути непромокаючими та зручними. І тут виникає деякий «конфлікт інтересів» – така конструкція погано вентилюється. Міцний захисний шар гасить удари і не пропускає воду, але повітря погано циркулює. Перфорації та вентиляційні отвори тут не працюють. Вони швидко заб'ються брудом і, звісно, ​​пропустять воду. Тому, єдиний спосіб врятувати спітнілі ноги. спеціальний внутрішній вкладиш з матеріалу, що відводить вологу. Новачки часто використовують звичайні вовняні шкарпетки. Такі вкладки або шкарпетки ще й служать додатковою амортизацією під час удару.

  • Рукавички

    Підбираємо екіпірування для мотокросуПідбираємо екіпірування для мотокросуПідбираємо екіпірування для мотокросу

    Вибір такої важливої ​​деталі екіпірування, як рукавички, залежить від сезону. Придбати одні на всі випадки життя не вдасться.

    Для їзди взимку ідеальним рішенням будуть рукавички з неопрену. Цей матеріал добре захищає руки від холоду, вітру та вологи.

    Але влітку в таких рукавичках дуже спекотно. Оскільки в мотокросі опікові травми – ndash; рідкісне явище, захищати руки потрібно тільки від ударів об відносно м'який ґрунт. Так що для літнього варіанту досить легких рукавичок із вставками із гуми.

    А ось на що потрібно обов'язково звернути увагу при купівлі рукавичок для мотокросу – на якість внутрішньої поверхні. Вони в жодному разі не повинні ковзати по керму, навіть якщо він промокне під дощем і покриється шаром бруду. Ви ж не хочете втратити керування байком тільки тому, що руки зіскочили з керма в самий невідповідний момент!

  • Костюм

    Підбираємо екіпірування для мотокросуПідбираємо екіпірування для мотокросу

    І завершує екіпірування спортсмена власне одяг – мотоштаниі футболка (джерсі) .

    Особливість кросових штанів – міцні, бажано шкіряні, вогнетривкі вставки на ногах. Це необхідно для захисту від розпечених частин двигуна в момент падіння. Штани повинні бути достатньо вільними і не обмежувати рухів.

    Джерсі для мотокросу потрібно вибирати такого розміру, щоб під футболку можна було вдягнути захисний панцир.

    Зручніше купувати відразу комплект – штани плюс футболки. Тоді вони точно будуть добре підігнані один під одного і не створять ні найменшого дискомфорту при їзді.

Список вийшов значним, але це найнеобхідніше для занять мотокросом. Все екіпірування можна підібрати і замовити в одному місці – на нашому сайті Мотостиль. Вдалої вам покупки!

відгук керівника
Введіть ім'я
Введіть коректний номер телефону
Введіть повідомлення
Задати питання
Введіть ім'я
Введіть коректний номер телефону
Введіть повідомлення
передзвоніть мені
Введіть ім'я
Введіть коректний номер телефону

Кошик покупок

{{product.name}}
{{product.quantity}}
+
Передзамовлення
{{product.price_old}}
{{product.price}}
{{product.total}} грн
Ви заощаджуєте {{product.total_sale}} грн !
Всього на суму: {{total}} грн
Швидкий заказ

Замовлення відправиться відразу в обробку, а всі деталі ви обговоріть з менеджером

або