Для багатьох райдерів головний недолік мотоцикла - це маленька місткість. На відміну від автомобіля, байки не мають просторих багажників, куди можна помістити покупки, змінний одяг, провізію для активного відпочинку і туризму. У спробах звести до мінімуму цю незручність, виробники придумали спеціальний мотоаксесуар - кофр, що дозволяє перевозити більшу кількість особистих речей на далекі відстані. Що таке кофри на мотоциклі, як їх вибрати і встановити - читайте в нашій статті.
Кофр: данина моді чи необхідність?
У місті можна зустріти чимало мотоциклістів, які використовують звичні аксесуари для перевезення речей - рюкзаки. Річ у тім, що рюкзак на спині райдера - це недоцільно, незручно і небезпечно. Він може сповзти, потрапити в заднє колесо. Але головне - рюкзак порушує центрування транспортного засобу. Тому і були придумані мотокофри, які надійно встановлюються на мотоцикл.
Якщо ви все ще продовжуєте сумніватися, навіщо потрібен кофр, проаналізуйте його переваги:
- Дозволяє комфортно транспортувати документи, речі, ноутбук, спальний мішок тощо.
- Правильне кріплення безпосередньо до корпусу мотоцикла запобігає негативному впливу на керованість транспортним засобом, навіть за умови максимальної завантаженості.
- Простота монтажу дозволяє самостійно розібратися, як кріпити кофри на мотоцикл. При цьому є стаціонарні моделі, що встановлюються на шурупи і кріплення, а є знімні, обладнані сучасною системою кріплення у вигляді надійних засувок.
- Кофр поглинає удари при бічному звалюванні.
- Оптимально поєднує місткість і вагу.
- Практично всі кофри виготовляються з водонепроникної тканини, стійкої до ультрафіолету, мають світловідбивні вставки.
Ще більше порад про мотоцикли:
Як заряджати акумулятор для мотоцикла Як вибрати акумулятор для квадроцикла
Як маркуються шини для мотоциклів Вибір шин для мотоцикла: практичні поради для різних моделей
Як підібрати свічки для мотоцикла Як їздити на мотоциклі в холод і дощ
Різновиди кофрів
Різновиди кофрів
Вироби класифікуються за кількома ознаками: місцем кріплення, формою, матеріалом виготовлення, призначенням. Ключовим критерієм є саме місце кріплення, оскільки від цієї ознаки залежить і спосіб монтажу. Бувають бічні кофри, центральні, задні.
Бічні кофри: містко і зручно
Бічні мотокофри часто асоціюються з подвійними сумками ковбоїв, використовуваними на дикому заході. Вони місткі, встановлюються між бензобаком і амортизатором з боків за сидінням. Крім зручності, вони ще й захищають акумулятор і низку вузлів мотоцикла від сторонніх поглядів.
Щоправда, бічний кофр потрібно ретельно обирати, щоб він не перекривав задні амортизатори і не доводив збільшення габаритів транспорту до критичних показників. Рекомендуємо віддати перевагу моделям з термостійкими панелями з метою уникнення деформації корпусу сумки від перегріву. Популярністю користуються моделі: Bagster Sprint (кріпляться за допомогою регульованих ремінців, підходять практично під будь-який байк), Givi T513 (можуть кріпитися до петель на кофрах Dolomiti і Trekker Outback ременями).
Є кілька варіантів, як встановити кофр на мотоцикл бокового типу:
- за допомогою регульованих ременів;
- з використанням систем Monokey (це посилена кріпильна конструкція);
- із застосуванням подвійних ременів кріплення з липучками, що фіксуються під сидінням.
Задні кофри (центральні)
Задній кофр габаритний на вигляд, але не заважає пасажиру, як у випадку з бічними моделями, тому користується особливою любов'ю у байкерів. Він встановлюється за пасажирським сидінням, може кріпитися до багажника, заднього крила або спинки крісла.
Завдяки оснащенню стоп-сигналами та світловідбивними елементами, задній кофр збільшує видимість транспортного засобу ввечері та вночі. Буває різної модифікації: "Скриня", "Батон", "Крапля".
Популярністю користуються моделі: Givi Monolock E340 Vision Tech, GIVI Monolock B47, GIVI Monokey Trekker Dolomiti. Просунуті центральні кофри встановлюються за допомогою системи Monolock®: натискання верхньої кнопки відкриває кришку кофра, а нижньої - від'єднує кофр від установчої плати.
Кофри для скутера
Що таке кофр на скутері? Це все та ж класична сумка-багажник, яку можна побачити і на мотоциклі. Під скутери адаптовані центральні моделі з системою кріплення Monolock® (GIVI Monolock E340 Vision, GIVI E350G730), сумки-тунелі (GIVI SV202) з кріпильними і плечовими ременями, багажні сумки (Kriega OS-6).
На окрему увагу заслуговують багажні сумки, які підходять і для мотоциклів, і для квадроциклів. На основі кожної упаковки є 4 вбудовані петлі. Вони можуть кріпитися різними способами:
- монтуватися на задні стійки;
- кріпиться до передніх краш-барів;
- встановлюватися як сумка-цистерна з субфрамерними петлями;
- як хвостовий пакет.
Сумки на бак
Це невеликі вироби, що відрізняються масою кріплень і девайсів. Підходять для перевезення документів, фіксації на них гаджетів (навігатора, смартфона). На металеві багажники можуть встановлюватися за допомогою магнітів, на пластикові - шкіряних нашивок або інших елементів.
MotoStyle: великий вибір кофрів з різними варіантами встановлення
Це далеко не повний список різновидів кофрів. Бувають ще сумки на руку, стегно, ногу і туристичні спортивні кофри. Весь асортимент ви знайдете в нашому каталозі з детальною інструкцією, як встановити кофр на мотоцикл або скутер. Діапазон цін дуже великий: можна купити мотокофр за 300 гривень або за 25 000. Усе залежить від матеріалу, кріплень і функціональності.
Наші консультанти підкажуть, що таке кофр на квадроцикл і допоможуть вибрати найбільш місткі та практичні моделі.
MotoStyle: найбільший асортимент кофрів, аксесуарів і кріплень до них!
Крім того, в нашому інтернет-магазині ви завжди знайдете: алюмінієві кофри, пластикові, текстильні та шкіряні кофри.