МОТОБЛОГ

Еволюція стилю та персональності: іконічний образ Харлі Девідсона

23.08.23, 11:34

Ім’я «Harley-Davidson» відоме навіть тим, хто не захоплюється мотоциклами. Історія бренду розпочалась в 1903 році в США, коли Вільям Харлі та його друг Артур Девідсон створили перший велосипед з мотором. Згодом до них приєднались брати Артура Уільям та Уолтер. За 120 років компанія існування  пережила чимало, зокрема еволюцію стилю й персональності. Докладніше про це читайте у статті від Мотостайл.

Мотоцикли для фронту

З початком Першої Світової війни «Harley-Davidson» стала ведучим виробником мотоциклів в США. В 1914 році він випустив більше 16 тисяч екземплярів, залишивши позаду свого головного конкурента - фірму «Indian». Харлі та брати Девідсони зробили перших 500 машин для армії Великобританії. Для їхньої популяризації навіть розпочали випуск журнала «Enthusiast». Крім того, компанія організувала навчання для військових механіків, які обслуговували мотоцикли. Це розширило післявоєнний експорт на більш ніж 60 країн та дилерську мережу в 2 тисячі представництв. 

 

З 1933 року у житті компанії розпочався новий яскравий етап. На перше місце вийшов дизайн і на бензобаках з’явилось зображення орла. А вже у 1934 році створили департамент, що займався дизайном та стилістикою. Традиційні військові кольори відійшли у минуле. Вони дали місце більш яскравим фарбам та декоративним накладкам на бак.

 

Коли почалась Друга Світова війна, компанія знову почала створювати мотоцикли для армії США та союзників. Протягом 1939-1945 років на фронт було поставлено більше 90 тисяч машин. Під час війни всі мотоцикли «Harley-Davidson» випускались лише в армійському варіанті. 

Кастомайзинг 

Після Другої Світової війни прийшла мода на кастомайзинг. Військові, що повернулися з фронту, продовжували їздити на улюблених байках. Та стиль мілітарі їм вже трохи набрид й вони стали самостійно змінювати зовнішній вигляд мотоциклів. 

 

Компанія і нині підтримує прагнення своїх поціновувачів до кастомайзинга, випускаючи безліч додаткового обладнання й запчастин. Під параметри клієнта підганяються технічні характеристики мотоцикла, а також його дизайн. 

Погані хлопці на байках

Післявоєнний період приніс компанії несподівані проблеми: їй довелось відбілювати образ байкера, змінений Голівудом. У ті часи разом із появою безлічі байкерських клубів вийшло кілька фільмів про поганих мотоциклістів, пов’язаних зі злочинністю та наркотиками:

 

 Цьому передувало використання мотоциклів справжніми бандитами.

 

У 60-70-ті роки в США вийшли в прокат кілька десятків картин про поганих байкерів. І лише відомий фільм «Безпечний їздець» (1969) розповідав не про чергового злодія, а про волю та романтику. 

«Правильні байкери»

Компанія «Harley-Davidson» була дуже зацікавлена в поверненні у суспільство образу «правильного байкера». Нею була розроблена концепція Свободи та відхід від фальшивих цінностей суспільства, що зажерлося. «Harley-Davidson» взяла на себе роль втілення духу свободи, який можна відчути лише осідлавши залізного коня. Демонстрація своєї незалежності за допомогою мотоцикла - ось що стало наріжним каменем образу «правильного байкера».

 

При підтримці компанії у 1991 році вийшов фільм «Харлі-Девідсон і ковбой Мальборо», що розповідав про свободу. Герої фільму - не бандити, а звичайні люди, які люблять романтику доріг. 

 

Для власників мотоциклів відкрили клуб «Harley Owner Group», який став найбільшим байкерським ком’юніті. Воно налічує майже 1 млн. осіб. 

 

Компанія часто організовує фестивалі байкерів, а також випускає свій мерч. 

 

Популяризації образу байкерів сприяли й пісні гуртів Judas Priest і Manowar. Вони найдійно закріпили моду на байки у музиці стилів heavy metal та hard rock.

 

У тусовку металюг саме від байкерів прийшов шкіряний одяг та інша цікава атрибутика. 

Сучасний образ «Harley-Davidson»

Як і 120 років тому, покупці «харлеїв» вбачають у них символ свободи доріг, вільного життя та братерства мотоциклістів. 

 

Кажуть, що у мотора «Harley-Davidson» особливий звук, який неможливо сплутати з чимось іншим. А ще кожен з мотоциклів цього бренду ніби оточений своєрідною аурою. Нині «харлей» - це не лише мотоцикл, а справжній Символ. Лише одного погляду на нього достатньо, щоб відчути подих зустрічного вітру, теплий асфальт, звук моторів і підтримку мотобратів. «Harley-Davidson» - це вільна дорога довжиною в життя, що веде до справжньої свободи. 


Виразити себе й своє прагнення до вільного життя можна не лише на «харлеї». Мотоцикли інших марок також дарують неповторне відчуття повноти життя, яке більше ніде не можливо знайти. Рух, швидкість, свіжий вітер в обличчя - все це атрибути справжньої байкерської свободи. А екіпіровку, аксесуари та запчастини до мотоциклів ви знайдете в інтернет-магазині motostyle. Ми завжди підтримаємо вас та допоможемо здійснити правильний вибір товару.

відгук керівника
Введіть ім'я
Введіть коректний номер телефону
Введіть повідомлення
Задати питання
Введіть ім'я
Введіть коректний номер телефону
Введіть повідомлення
передзвоніть мені
Введіть ім'я
Введіть коректний номер телефону

Кошик покупок

{{product.name}}
{{product.quantity}}
+
Передзамовлення
{{product.price_old}}
{{product.price}}
{{product.total}} грн
Ви заощаджуєте {{product.total_sale}} грн !
Всього на суму: {{total}} грн
Швидкий заказ

Замовлення відправиться відразу в обробку, а всі деталі ви обговоріть з менеджером

або