Буквально відразу, після дебюту в 1996 році, мотоцикл отримав приємні відгуки практично всіх мотовидань. За твердженням провідних журналістів, Honda F6C Valkyrie була легкокерованим важким круїзером. Крім того, ще й найдинамічнішим. Повірте, 3,6 с до 100 км/год — визначний показник для мотоцикла, споряджена маса якого становить майже 350 кг! Людина, яка хоче мати не менш яскравий і солідний байк, ніж класичний круїзер, але при цьому не хоче приносити в жертву комфорт, динаміку та керованість і не готова відмовитися від ефективних гальм, однозначно вибере "Валькірію". Так, модель недешева - за машину останнього, 2003 року випуску легко можуть попросити $ 15 000, але цей мотоцикл коштує своїх грошей (стосується версії для США, а тим більше "просунутої" модифікації Interstate (у повному туристичному обвазі). Обслуговування його - теж не копійки, але все одно гра коштує свічок.
Honda F6C Valkyrie - легкокупровлюваний важкий круїзер.
Двигун
Широко відомий по Honda Gold Wing 1500, але тут він обзавівся 6-ма карбюраторами, а не двома і не отримав гідрокомпенсаторів клапанних зазорів. Цей "опозит" славиться високою культурою роботи та найвищою надійністю (пробіги по 250 тисяч кілометрів для нього - норма). Головне - вчасно міняти масло, а також фільтри та свічки (кожні 12 000 км).
Трансмісія
КПП, як і прийнято у Honda, працює чітко та надійно. Зчеплення теж. Карданний привід служить дуже довго, якщо стежити за рівнем олії в редукторі та вчасно (кожні 38 000 км.) його міняти.
Рама та обважування
Рама Valkyrie досить міцна і падінь не боїться. Можуть постраждати хіба що кришки циліндрів та дуги.
Підвіски
Може здатися дивним, але робітником є тільки ліве перо вилки, праве - без "начинки" виконує роль спрямовуючої. У ході це абсолютно непомітно і на ресурсі не позначається. Задні амортизатори легко "виходжують" далеко за 50 000 км навіть нашими "дорогами".
Гальма
Працюють цілком ефективно і довговічно, головне – догляд за ними та обслуговування (чистка – через 5-6 тисяч, заміна рідини раз на 2 роки або через 24 000 км)
Комфорт
Без додатково встановленого скла вітрозахист - посередній, хіба що ви ніколи не будете розганятися вище 120 км/год. В іншому посадка і водія, і пасажира цілком комфортна, дозволяє здійснювати вояжі в сотні кілометрів, навіть нашими, не дуже якісними дорогами.
Джерело інформації - www.honda.kh.ua