МОТОЦИКЛ, ЕМОЦІЇ І РОЗУМ ...

Знову захід сонця. Знову кинув усі справи, швидше до гаража. Кілька хвилин, і ось знімаю ганчірки, що слугують чохлом з сибішки. Ластівка. Проводжу тремтячою рукою по сидінню, крутому вигину бака. Розмикаю кермо, піднімаю за ліву пасажирську підніжку, трохи виносячи заднє колесо від стіни.

Викочую сибіху з гаража. Одягаю мотоштани, берці, водолазку під куртку – ніч буде холодною. Звичне екіпірування непомітне, лише шкіряна куртка лежить на плечах знайомою вагою. Виходжу з гаража з шоломом у руках, у ньому улюблені рукавички та підшоломник.

Витяг підсмоктування, чиркнув стартером. З півоберта прокидається сибіха. Спочатку несміливо, потім все швидше та швидше розкручується двигун. Зачинив двері гаража, сибіха готова до дороги. Погляд на одометр денного пробігу - час на заправку. Підшоломник, шолом, рукавички. Коротка думка – обіцянка собі бути спокійною та акуратною сьогодні.

Перший. Відпустив зчеплення, коротке пробуксування по ґрунтовці. Поїхали.

Гаражний пес мчить на мене і страшно гавкає. Це вона так каже "до побачення". Зробив йому багато пилюки, вистрілив до виходу.

Ось вибрався на дорогу. Світлофор. Перші машини, які ледве повзуть.

Знайомий фарватер серед ям. Підгадав, коли газель пройде ділянку з піском на суцільній лінії, роблю обгін. Сібіха вистрілює уперед. Правий поворотник, ввалився в S-подібний поворот. Швидко не можна – пісок. Пограв у пісок на виході газом, трохи пустивши в пробуксовку заднє колесо. Між машин із запасом. Попереду перехрестя.

Здається, мене не бачать. Ще б пак, йду 130. Прикриття на перехресті немає.

Короткий сигнал. Ага, здається, помітили, перестали вилазити з другорядної. Проходжу перехрестя, плавний правий поворот. Можна відкрити повністю. Але попереду пішохідний перехід. Ніби нікого немає. Чудово. 160.

Круговий рух, запас відстані є, кидаю газ, встаю розкинувши руки.

Намагаюся керувати нахилом тіла вліво-вправо. Кайф. Наздогнав машини, настав час гальмувати. Одним рухом назад на сідло і вивісився праворуч, увійшов у поворот акуратно - машини на кільці. Мало - раптом хто без поворотників вирішить піти праворуч. Ні, всі йдуть нормально, не заважають. Відкриваю газ скільки є при виході з повороту на зниженій. Відчутно розвантажується переднє колесо.

Знову пішоходи. П'яні. Качаються біля узбіччя. Збираються переходити. Передумав обганяти таксі, прилаштовуюсь ліворуч-ззаду. Далі перешкод немає, якщо не рахувати машин, що йдуть у шаховому порядку. Зубила натужно пердя глушаком обходить поспішаючи джипа, що котиться. Пройшов між ними в момент їхнього зближення. Далі пішоходи можна знову відкривати повністю газ. Ага, 180 легко. Погляд у дзеркала - позаду нікого, можна пограти.

Скинув швидкість, сів на бак, намагаюся робити змійку між прогалин у розмітці. Амплітуда велика. Назад у сідло і різко вправо-ліворуч. Ось уже краще. І швидкість хороша, і змійка виходить.

Попереду затяжний швидкісний поворот. Потрібно швидкості. Але видно погано, тому заходжу лише на 100. Чи мало - вдень було будівництво, може, бруду залишили вантажівки. У повороті дальнє світло, прискорююсь. На виході 140. Так і є – на асфальті присохлий бруд. Злегка підбиває, але нічого, не смертельно. Знову прискорення, знову між машинами. Праворуч, ліворуч, суцільною подвійною.

Світлофор. Червоний. На суцільний - пісок. Погляд у дзеркала. Ледве вийшов на зустрічку, різко відгальмувався і пірнув у свою смугу. Зелений. З місця - лівий поворот. Газу. Трохи більше газу при відпусканні зчеплення на другий - трохи верескнула гума. Холодний асфальт, треба акуратніше. Але рука сама відкриває газ. Підозрюю, що газель недарма сповільнюється зліва. Вирішаю обходити праворуч. Не дарма. У 10 метрах до мене він йде різко наліво синхронно з поворотом увімкнувши поворотник.

Світлофор перед плавним поворотом, зелений блимає. Газу. Жовтий. Ще газу.

Червоний. Нічого. там лише пішоходи, а вони лякані тут. Але швидкість висока, проскочимо. Попереду машина передумала проскакувати на червоний, ударила по гальмах. У мене 120. Різко вправо, не торкаючись гальма, кладу в лівий поворот. Аби тільки втримати. Плавно намагаюся гальмувати, сібіха прагне розпрямитися. Пройшов між жигулями та пішоходом. Страшно.

Вдих на повні груди, видих. Вдих видих. Трамвайні колії. На першій передачі акуратно. Після - газу. Треба акуратніше. Адреналін уже пішов. Але мозок все ж таки взяв контроль над емоціями. Їду поспішаючи по зустрічці, заздалегідь йдучи у просвіти своєї смуги.

Попереду ще багато нічних кілометрів. Потрібно акуратніше.

Інформація надана - Moto.ru

{{product.price_old}}
{{product.price}}
{{product.total}} грн
Ви заощаджуєте {{product.total_sale}} грн !
Всього на суму: {{total}} грн
Швидкий заказ

Замовлення відправиться відразу в обробку, а всі деталі ви обговоріть з менеджером