МОТОБЛОГ

Вибираємо б/в мотоцикли.

15.10.19, 13:41

Як вибрати б/у мотоцикл: 20 порад щодо вибору мотоцикла з пробігом

< купівля вживаного мотоцикла – рішення не просте і досить авантюрне. Навіть затятому мотоциклісту іноді важко оцінити стан усіх вузлів та запчастин, оскільки досвідчені "продавці" навчилися непогано приховувати безліч похибок. Наші фахівці зібрали невеликий список моментів, яким варто приділити першочергову увагу під час огляду мотоцикла.

Вибираємо мотоцикл б/у – 20 моментів огляду:

  1. Умови експлуатації
    Для мотоцикла дуже важливим є дбайливе ставлення та правильний догляд. Ніхто з продавців вам не розповість, що всю зиму тримав байк на вулиці під снігом або що їздив на ньому путівцями, не звертаючи уваги на знос запчастин. Щоб отримати додаткову інформацію про умови експлуатації мотоцикла - пошукайте профіль власника в соцмережах, на мотофорумах або тематичних сайтах. Уточніть умови зберігання транспорту.

  2. Ціна
    Ніколи не ведіться на дуже низьку ціну і будьте обережні з позначкою терміново". Найчастіше це "бездоки" або відновлена ​​техніка, яка може бути краденою або незаконно ввезеною в країну. Її заарештують під час постановки на облік. Перевірити історію мотоцикла можна на спеціальних сайтах або зробити запит до служби ДПС. Також низька ціна нерідко є сигналом серйозної поломки або дефекту, на усунення якого може піти значно більше грошей, ніж на покупку.

  3. Пробіг
    Реальний пробіг може сильно відрізнятиметься від того, який зафіксований на датчиках. Ніколи не вірте, що мото 90-х років проїхало лише 5-15 тисяч кілометрів. Це середні цифри лише за сезон. Ось і зіставте рік випуску мотоцикла зі значеннями на одометрі.

  4. Рама
    Огляньте та обмацайте раму. Вона не повинна мати зварювальних швів, тріщин та слідів зачистки з фарбуванням. Дуже часто рама деформується в районі підрамника та кермової колонки – приділіть цим зонам особливу увагу.

  5. Підвіска
    Щоб перевірити стан підвіски - необхідно сісти на мотоцикл і похитатися з боку на бік. Амортизатори повинні працювати плавно без сторонніх звуків. На пружині заднього амортизатора та на пір'ї вилки не повинно бути слідів олії, іржі, вм'ятин та складок.

  6. Важелі зчеплення та гальма
    Повинні бути візуально рівними, натискатися туго, але без заїдань та зайвих зусиль.

  7. Огляд тросів
    Потрібно проаналізувати у якому стані трос зчеплення, газу та гальма. Вони мають бути цілими та гладкими, плавно повертаючи важелі у своє становище.

  8. Підшипник рульової колонки
    Повинне вільно крутити кермо, не клинити і не фіксуватися в нейтральному положенні.

  9. Тормозні диски та гальмівна система
    Нові гальмівні диски коштують чимало, тому якщо ви бачите, що гальмівні диски неабияк зносилися – Вимагайте у продавця знижку. І ще: диск не повинен тертися об колодку. Щоб перевірити гальмівну систему, необхідно проїхати на нейтральній передачі та випробувати гальма. Якщо є невеликі провали в їхній роботі, швидше за все, в систему потрапило повітря. Усуньте це та перевірте його знову.

  10. Тормозні магістралі
    Шланги у розширювальних бачків повинні бути рівними та цілими, інакше гальмівна рідина витікатиме. Допускаються лише невеликі подряпини та потертості.

  11. Тормозні колодки
    Товщина фрикційних накладок має бути не менше 1 мм, інакше їх потрібно змінювати, що також вплине на ціну. Ступінь зношування барабанних гальм оцінити складніше, тому що доведеться знімати колесо (деякі виробники встановлюють для цього індикатор).

  12. Свічки запалювання
    Оцініть стан свічок і колір нагару: світлий вкаже використання дешевої суміші, а чорний – на надлишкове надходження бензину. Оптимальним вважається сіро-коричневий колір, хоча у сучасних мотоциклів ці індикатори відрізняються.

  13. Компресія
    Цей параметр визначається лише після виймання свічок. Компресія вимірюється доти, доки цифри не перестануть збільшуватися. Порівняйте показник із нормою. Якщо є розбіжності – можна запідозрити проблеми з мотором.

  14. Генератор
    Справність генератора перевіряється при працюючому двигуні за допомогою мультиметра. Напруга повинна бути вищою за 12 V. Якщо нижче, генератор або реле несправні.

  15. Гума
    Необхідно звертати увагу на дату її виробництва, залишок, наявність яєць та тріщин. Якщо вона виглядатиме ідеально, але при цьому випущена давно, не варто чекати високої еластичності. Стара гума дає погане зчеплення з асфальтом і швидко тріскається.

  16. Бак
    У бак треба заглянути з ліхтариком, щоб зрозуміти, чи немає на його поверхні іржі та інших деформацій.

  17. Робота циліндрів
    Щоб перевірити роботу мотоцикла з кількома циліндрами, можна скористатися кількома хитрощами. Випускні труби торкаються мокрою ганчіркою. Хороша ознака – випаровування води з текстилю. За допомогою аркуша паперу перевіряємо дим із вихлопної труби. Якщо на доданому до випуску аркуші залишається водяний конденсат. це не страшно, його не буде вже після прогрівання двигуна. Якщо залишився – у камеру згоряння потрапляє антифриз. Біло-сиза субстанція може свідчити про зношування двигуна, а чорний дим – ndash; про проблеми із запаленням та системою подачі палива.

  18. Піддон картера
    На нижній частині двигуна не повинно бути тріщин і патьоків. Якщо масляна пробка не рідна – можливо, було зірвано різьблення, а значить, його багато разів крутили (пробіг немаленький).

  19. Світлотехніка
    Зверніть увагу на роботу поворотників, заднього ліхтаря, далекого та ближнього світла, клаксону. Якщо яскравість світла знижується при включенні поворотоників - можна говорити про поганий акумулятор, отже, і про знижку.

  20. Після прогріву
    Прогрійте мотоцикл і перевірте, як спрацьовує вентилятор, термостат, як перемикаються передачі, чи немає патьоків. Послухайте роботу двигуна при різкому піднятті та скиданні обертів. При звуку деренчання варто додатково перевірити ремені ГРМ. І ще: перед тим, як завести двигун, перевірте, холодний він чи трохи теплий. Хазяїн може заздалегідь прогріти байк, щоб приховати деякі моменти.

Ще можна вказати дуже багато моментів, які варто оцінити. Скажімо тільки, що перевіряйте все, що піддається візуальній перевірці, уважно огляньте перспективну покупку, щоб потім не зіткнутися із сюрпризами, які виллються в чималу суму. Якщо у техніці ви не ас – підключіть фахівця: краще заплатити йому один раз, ніж потім нескінченно їздити сервісними центрами.

відгук керівника
Введіть ім'я
Введіть коректний номер телефону
Введіть повідомлення
Задати питання
Введіть ім'я
Введіть коректний номер телефону
Введіть повідомлення
передзвоніть мені
Введіть ім'я
Введіть коректний номер телефону

Кошик покупок

{{product.name}}
{{product.quantity}}
+
Передзамовлення
{{product.price_old}}
{{product.price}}
{{product.total}} грн
Ви заощаджуєте {{product.total_sale}} грн !
Всього на суму: {{total}} грн
Швидкий заказ

Замовлення відправиться відразу в обробку, а всі деталі ви обговоріть з менеджером

або